ACT I

ACT II

ACT III

ACT IV

ACT V


© by BadStyle | All rights reserved, 2003 !

 

__________

_____

Á l t a l á n o s s á g o k
Diablo II mind a négy helyszíne egyedi külsõvel, környezettel és lakossággal rendelkezik. Helyszínenként egy város lesz, melyek sokkal nagyobbak, mint Tristram volt a Diabloban. A lakosság sétál, végzi a dolgát a realisztikusabb összkép érdekében, mi pedig szabadon ki-be mászkálhatunk az épületekben. Mint azt a Diabloban megszokhattuk a véletlengenerátor itt is alapja a játéknak, csakhogy most a városok épületeit is átrendezheti, úgyhogy megszokott boltunk esetleg a város másik végén lesz. A Diablo II-ben már a város határában is találkozhatunk ellenfelekkel. Voltak hírek arról, hogy a városokat is meg kell védeni egy esetleges inváziótól, de ezt senki sem erõsítette meg. A város továbbra is az a hely marad, ahol a fáradt hõs megpihenhet, ehet valamit, bevásárolhat, csereberélhet tárgyakat a többiekkel és találkozhat az NPC-kel, akik a feladatokat adják.

csavargók tábora (The Rouge Encampment) a vadon közepén helyezkedik el, négyzet alapú, minden oldalról magas fakerítéssel védve. Csavargók védik kívülrõl, belülrõl valamint a nagyobb útvonalak felõl. Egy karaván is itt ragadt, és addig nem is tudnak tovább menni, míg Andarielt el nem pusztítod. Õk fognak téged is keletre vinni, ha végeztél a Fõgonosszal. Az itteni épületek sátrak és szekerek, a legtöbb NPC pedig kinn álldogál a szabad területen.

második rész keletre visz minket, át a nagy sivatagon Lut Gholein-be, ami egy város a tengerparton sivataggal körbevéve. Az itteni épületek nagyban különböznek az elõzõ helyszíntõl, vastag fa- és sártéglafalak jellemzik az építészetet, ami jól illeszkedik a sivatagi környezethez. Minden megtalálható itt kezdve a legegyszerûbb sárkunyhótól, a legdíszesebb épületekig, mint például Lut Gholein Palotája, amit csodálatos freskók díszítenek. Még itt a szépség házában is jelen van a sötétség, a palota alatt elterülõ, gonosz által megszállt Hárem képében (hajrá dominák :)) mely tovább nyúlik a környezõ épületek alá is. Más nagy épületek is vannak fából, mint például a Taverna.

harmadik rész dzsungellel körülvett helyszíne Kurast, ahol a falakat is beborítja a buja aljnövényzet. Mindenütt jelen van a víz, és folyamatosan esik az esõ. A város egy mocsárban helyezkedik el, a házakat összekötõ fahidak és a máladozó kõalapokra felhúzott durva faépületek is korhadnak rendesen. A boltok faoszlopokon állnak a víz felett.

negyedik rész a Finálé, amirõl a legkevesebb információval rendelkezünk. Nem jelentek meg képek róla és a Blizzard is hallgat ezzel kapcsolatban, csak annyit árulnak el, hogy sokkal (háromszor-négyszer) akkora lesz, mint a többi. Állítólag nem lesz kimondott város itt, bár valahogy meg kell, hogy adják nekünk a bevásárlás, a javítás és az NPC-kel való találkozás lehetõségét.