ACT I

ACT II

ACT III

ACT IV

ACT V


© by BadStyle | All rights reserved, 2003 !

 

ACT II

 

A r a n o c h n a g y s i v a t a g j a i
Tamoe hegylánc, mely a Nyugati Királyságok keleti határát képezi, egy természetes választóvonalat jelent a Királyságok és Aranoch földje között. Ez a hegység szinte az átjárhatatlanságig sûrû és burjánzó erdõkkel borított, melynek egésze éles ellentétben áll a terület keleti felén fekvõ hatalmas sivataggal. A sivatag kíméletlen, emberpróbáló klímája évente több tucat áldozatot követel. Csupán a robosztus és megfelelõen tapasztalt nomádok képesek néhány óránál tovább is kibírni ezt a sivatagi környezetet. A sivatag maga nem tartalmaz mást, mint hatalmas, üres területeket, melyet csak nagy ritkán tarkítanak a szélsõséges klímához is alkalmazkodni tudó növények. A víz ritkaság a kies homokdûnék között, míg a szárazság sokszor évekig is eltart. Az éghajlat a nyári napok életet fenyegetõ hõségétõl a téli éjszakák csontig hatoló hidegéig változik. Az Iker-tengerek nyugati partján áll Lut Gholein, Aranoch ékköve. Tengerparti fekvése miatt a kereskedelem virágzik a nyugati és a keleti országokkal egyaránt.
Arancoh egyedülállóan különleges és halálos környezete miatt csupán néhány lény képes megélni a sivatagban. Ezek közül is csupán a legerõsebbek maradnak életben és támadnak meg minden elõvigyázatlan kalandozót. A Hármak eljövetelével ezeknek a gonosz lényeknek az ereje csak tovább fokozódott és most már halálos veszélyt jelentenek minden kalandozó számára. Néhányuk nevét az itt élõ emberek már csak félelemmel teljes tisztelettel emlegetik: homokférgek, homokugrók, keselyû démonok, rovarrajok, szkarabeusz démonok és a humanoid szablyás macskák, melyek Kehjistan dzsungelibõl érkeztek a sivatagokba.

L u t G h o l e i n
z a város egy forgalmas, fallal körülvett tengerparti "metropolisz". Igen látványos, arab díszítéseket és építészeti vonásokat felvonultató házaival. Ennek a helynek a jellemzõje az igen részletgazdag ábrázolás. A boltok kínálata tisztán kivehetõ, minden az élethûség fokozását szolgálja. Itt is mûködni fog a terület véletlen generálása, tehát ne lepõdjetek meg, ha néhány dolog nem ott lesz, ahol utolsó látogatásotok alkalmával. A városfalakon belül biztonságban vagy ugyan a támadásoktól, de mint már említettem még a központban is vannak démonok egy csatornarendszerben, illetve a gonosz által megszállt Háremben, amit a Palotából levezetõ lépcsõn közelíthetünk meg. A falakon kívüli sivatag hemzseg a rémektõl. Lut Gholein nagyon nagy veszélyben van, mert a külsõ területeit elfoglalta Baal aki Diablo egyik testvére. A város uralkodója gondokkal küszködik, ugyanis az egyértelmû, várost fenyegetõ külsõ veszélyen kívül furcsa dolgok történnek a városon belül, különösen a csatornákban, és a Háremben.

N P C - k
lakosság tipikus arab vonásokat mutat. Turbánt, rikító-vagy homokszínû ruhákat viselnek. Bõrük sötét és arab akcentussal beszélnek. Elég keveset tudunk ennek a fejezetnek a nem játszó karaktereirõl. Warriv és Cain itt vannak a városban, Õk veled érkeztek az elõzõ fejezetbõl. Drognan a varázsló, aki botokat, tekercseket árul, Lysander az alkimista pedig jobbnál jobb fõzetekkel lát el minket. Griez a zsoldosok kapitánya, tõle feladatot is kapunk majd. Jerhyn a város uralkodója (szintén ellát munkával ), valamint Meshif a hajóskapitány, akinek feladata lesz téged a következõ fejezetbe elvigyen.
Van még egy csaposlány (sajnos jelenleg a jónéhány NPC neve még nem ismert) és valószínûleg több kereskedõ.