ACT II
A r a n o c h n a g y s i v a t a g j a i
Tamoe hegylánc, mely a Nyugati Királyságok keleti határát
képezi, egy természetes választóvonalat jelent
a Királyságok és Aranoch földje között.
Ez a hegység szinte az átjárhatatlanságig sûrû
és burjánzó erdõkkel borított, melynek
egésze éles ellentétben áll a terület keleti
felén fekvõ hatalmas sivataggal. A sivatag kíméletlen,
emberpróbáló klímája évente több
tucat áldozatot követel. Csupán a robosztus és megfelelõen
tapasztalt nomádok képesek néhány óránál
tovább is kibírni ezt a sivatagi környezetet. A sivatag
maga nem tartalmaz mást, mint hatalmas, üres területeket,
melyet csak nagy ritkán tarkítanak a szélsõséges
klímához is alkalmazkodni tudó növények.
A víz ritkaság a kies homokdûnék között,
míg a szárazság sokszor évekig is eltart. Az éghajlat
a nyári napok életet fenyegetõ hõségétõl
a téli éjszakák csontig hatoló hidegéig
változik. Az Iker-tengerek nyugati partján áll Lut Gholein,
Aranoch ékköve. Tengerparti fekvése miatt a kereskedelem
virágzik a nyugati és a keleti országokkal egyaránt.
Arancoh egyedülállóan különleges és halálos
környezete miatt csupán néhány lény képes
megélni a sivatagban. Ezek közül is csupán a legerõsebbek
maradnak életben és támadnak meg minden elõvigyázatlan
kalandozót. A Hármak eljövetelével ezeknek a gonosz
lényeknek az ereje csak tovább fokozódott és most
már halálos veszélyt jelentenek minden kalandozó
számára. Néhányuk nevét az itt élõ
emberek már csak félelemmel teljes tisztelettel emlegetik: homokférgek,
homokugrók, keselyû démonok, rovarrajok, szkarabeusz démonok
és a humanoid szablyás macskák, melyek Kehjistan dzsungelibõl
érkeztek a sivatagokba.
L u t G h o l e i n
z a város egy forgalmas, fallal körülvett tengerparti "metropolisz".
Igen látványos, arab díszítéseket és
építészeti vonásokat felvonultató házaival.
Ennek a helynek a jellemzõje az igen részletgazdag ábrázolás.
A boltok kínálata tisztán kivehetõ, minden az
élethûség fokozását szolgálja. Itt
is mûködni fog a terület véletlen generálása,
tehát ne lepõdjetek meg, ha néhány dolog nem ott
lesz, ahol utolsó látogatásotok alkalmával. A
városfalakon belül biztonságban vagy ugyan a támadásoktól,
de mint már említettem még a központban is vannak
démonok egy csatornarendszerben, illetve a gonosz által megszállt
Háremben, amit a Palotából levezetõ lépcsõn
közelíthetünk meg. A falakon kívüli sivatag hemzseg
a rémektõl. Lut Gholein nagyon nagy veszélyben van, mert
a külsõ területeit elfoglalta Baal aki Diablo egyik testvére.
A város uralkodója gondokkal küszködik, ugyanis az
egyértelmû, várost fenyegetõ külsõ
veszélyen kívül furcsa dolgok történnek a városon
belül, különösen a csatornákban, és a Háremben.
N P C - k
lakosság tipikus arab vonásokat mutat. Turbánt, rikító-vagy
homokszínû ruhákat viselnek. Bõrük sötét
és arab akcentussal beszélnek. Elég keveset tudunk ennek
a fejezetnek a nem játszó karaktereirõl. Warriv és
Cain itt vannak a városban, Õk veled érkeztek az elõzõ
fejezetbõl. Drognan a varázsló, aki botokat, tekercseket
árul, Lysander az alkimista pedig jobbnál jobb fõzetekkel
lát el minket. Griez a zsoldosok kapitánya, tõle feladatot
is kapunk majd. Jerhyn a város uralkodója (szintén ellát
munkával ), valamint Meshif a hajóskapitány, akinek feladata
lesz téged a következõ fejezetbe elvigyen.
Van még egy csaposlány (sajnos jelenleg a jónéhány
NPC neve még nem ismert) és valószínûleg
több kereskedõ.