ACT I

ACT II

ACT III

ACT IV

ACT V


© by BadStyle | All rights reserved, 2003 !

 

ACT III

 

K u r a s t
z Iker-tenger keleti oldalán fekszik a smaragdzöld dzsungeleirõl híres Kehjistan. Több évezreddel ezelõtt vadászcsapatok találtak rá erre dús, természeti kincsekben gazdag vidékre és elkezdték benépesíteni Khejistan-t. Azonban volt itt még valami más is. Számos, mágikus energiákat összegyûjtõ hely volt megtalálható itt, amit idõvel a megfelelõ képességekkel rendelkezõk kezdtek felismerni és csoportokat alakítva elfoglalták ezeket a mágikus területeket. Ezek voltak azok a helyek, ahol az elsõ mágus-klánokat, a Vizjerei-t, az Ennead-ot és az Ammuit-ot alapították. Azonban Khejistan történelme nem volt a legbékésebb, így a klánháborúk majdnem teljesen elpusztították ezeket a klánokat.
Földrajzi fekvését tekintve Khejistan Sanctuary keleti félgömbjének majd az egyharmadát foglalja el. Az éves esõmennyiség meghaladja az ezer millimétert, így a dzsungel növekedésének szinte semmi sem szab határt. Itt található még Sanctuary legnagyobb és egyben legvadabb folyója, az Argentek. Kisebb folyók, patakok százai kanyarognak a burjánzó dzsungelben, míg egyesülvén a hatalmas Argentek-kel tovább növelik azt. Növénygyûjtõk és alkimisták a legnagyobb becsben tartják ezt a vidéket a biológiai értékei miatt. Egészen mostanáig bölcsek tucatjai érkeztek ide, hogy csak itt élõ, ritkaság számba menõ növényeket és állatokat gyûjtsenek.
De a dzsungel manapság túl veszélyes hellyé vált ahhoz, hogy akárki is egyedül sétálgathasson benne. Egész falvakat söpörtek el a gonosz erõk és már a fõvárost, Kurast-ot ostromolják a pokoli hadak. A várost õsi kõromokra építették egy mocsárban. A házak korhadó deszkákból vannak összeeszkábálva szalmatetõvel, ingatag fahidakkal összekötve. A városon kívül elhelyezkedõ épületek jobb állapotban vannak, mint a bentiek. Találhatunk itt templomokat, piramisokat melyeknek misztikus, földalatti szintjeik is vannak. A falakat szobrok díszítik, a kúszónövények mindent behálóznak, mindenütt a rothadás és pusztulás szaga terjeng. Az esõ szinte folyamatosan esik, ezért ezt a területet patakok és sárfolyamok szabdalják, nem ritkák a mély vízgyûjtõk sem. Sok bejárata van Kurastnak, de a démoni kreatúrák (óriás pókok, moszkitók, csápos szörnyek, tüskés melákok) mindenütt lesben állnak közvetlenül a vadon szélén. A város mágikus védelme még ellenáll, de ereje a folyamatos támadások alatt máris halványulni látszik.

N P C - k
tt nehezebb tájékozódni és megtalálni õket, mint az elõzõ helyszíneken, mert a fahidak kusza szövevénye sokszor zsákutcába torkollik. Nagyon kevés NPC volt látható ebbõl a fejezetbõl, a nevét pedig egyiknek sem tudjuk. Kovács és alkimista bizonyára lesz itt is, ezenkívül feltûnt egy valószínûleg NPC Paladin is. Egyike azoknak, amit a harmadik fejezetrõl tudni lehet, az az, hogy Zakarum követõinek hite Kurastból eredve terjedt el Westmarchban, ami a Paladinok otthona. Ezért valószínûleg Kurast a Paladinok Fényimádatának szülõhelye. Ebbõl kiindulva feltehetõen lesznek Paladin NPC-k ebben a fejezetben.