ACT I

ACT II

ACT III

ACT IV

ACT V


© by BadStyle | All rights reserved, 2003 !

 

ACT I

 

S a n c t u a r y
Hármak eljövetele talán a leggonoszabb idõszaka Sanctuary történelmének. Az érkezésüket követõ kataklizma alapvetõen változtatta meg a világot, ahogy a pokoli kreatúrák ellepték Sanctuary földjét és rettentõ rombolásba kezdtek. Mindez nem csupán az érkezõ lények tették, hanem a kaotikus erõk által eltorzult õslakosok is, melyek kifordultak önmagukból, eredeti énjük megromlott árnyékai lettek csupán. A világ, mely egykoron a szabadságot és az emberi faj gondtalan fejlõdését nyújtotta, olyan hellyé változott, ahol csak a legerõsebbek élhették túl a borzalmakat. A legromlottabb helyek ott alakultak ki, ahol az Elsõdleges Gonoszok megérkeztek a halandó világba, a Nyugati Királyságok, Aranoch sivatagos területei és Kejhistan dzsungelei. Természetfeletti és gonosz erõk mûködtek mindenhol, még az értelem nélküli állatok és szörnyek is bizonyos fokig a sötétséget szolgálták. Hatalmas démonok gyûjtötték össze ezeket az állatokat, szörnyeket, hogy saját maguk védelmezõivé tegyék õket. Ezek az események óva intenek minden kalandozót, aki erre a földre teszi a lábát.

A N y u g a t i K i r á l y s á g o k
Barbárföldtõl délre és a nagy sivatagoktól nyugatra fekszenek a hegyes-völgyes, zöldellõ erdõségekkel tarkított Nyugati Királyságok, melyek Entsteig, Khanduras és Westmarch királyságokból állnak. Ezek mindegyike meglehetõsen magas szintû kultúrával és saját etikett-rendszerrel rendelkezik, így a Nyugati Királyságot, mint a legcivilizáltabb földet tartják számon. Ez a tény viszonylagos kontrasztot mutat a birodalom fiatal korával.
A kereskedõk és békés utazók közkedvelt helye, azonban a rendszeres belharcok és kisebb leszámolások miatt a pénzéhes zsoldosok és az aljanépség is elõszeretettel jönnek erre a földre. A Nyugati Királyságok jól ismertek gazdag erdõségeikrõl, melyek a tápanyagban gazdag talaj, a megfelelõ mennyiségû esõ és a mérsékelt éghajlat hatására tudtak kialakulni. A masszív erdei és lucfenyõtõl kezdve a hajlékony kõrisekig számtalan fafajta található meg ezen a vidéken, mely Sanctuary környékén utánozhatatlan élõvilágot teremtett meg. A bõséges famennyiségnek köszönhetõen az itt élõk házaikat, szerszámaikat és fegyvereiket is fákból készítik. A Világtalan Szem Nõvérei, akik otthonait Entsteig királyságban találjuk, szintén az itt élõ fákról mintázzák meg íjaik vonalát, melyek világhíresek. Azonban, ahogy az árnyék végighömpölygött Sanctuary földjén, a Nyugati Királyságokat sem kímélte. Minden megváltozott. Az egykoron barátságos erdõlakó kreatúrák vadakká és agresszívakká váltak. Az erdõben élõ népek már számos megváltozott lénnyel találkoztak. Vérsólymokkal, gonosz lelkekkel, az Elbukottakkal, romlott csavargókkal, szatírokkal és wendigo-kal, ezekkel a jeti formájú nagydarab lényekkel, amik eddig szintén békés közösségben éltek az emberekkel. Így a leírásaik alapján a gonoszok ellen küzdõ maroknyi hõs már nem teljesen felkészületlenül vághat neki az útnak.

A c s a v a r g ó k t á b o r a
Nyugati Királyságok erdejében bújik meg a csavargók tábora, akiket a Monostorból Andariel, a Fájdalom Szüze ûzött ki. Õk alapvetõen azért küzdenek, hogy a Testvériséget összetartsák, de számukat csökkenti a korrupció, mely Andariel sötét praktikái által közéjük férkõzött. A Nõvérek százait rontotta már meg Andariel varázslata, s közülük sokan a sötétség ügynökeivé váltak. Õk a város körüli rengetegben rejtõznek a Bukottak hatalmas tömegeivel és más szörnyetegekkel együtt. Azonban néhányuk a táborba is bejutott és az épületekben bujkálnak. A megmaradt csavargók, bár gyengén felfegyverzettek és kevesen vannak, hõsiesen védik a bejáratot és néhány környezõ ösvényt.
Az itteni épületek szegényesek, kezdetlegek mutatván, hogy egy gyorsan összetákolt védmûrõl van csupán szó. Éjszaka fáklyák világítják meg a területet, és a fontosabb építmények körül elõfordulhatnak rönk- vagy kõkerítések.
Itt táborozik egy karaván is, aminek vezetõje, Warriv addig nem akarja elhagyni a környéket, míg Andariel el nem pusztul és így megszûnik a szörnyû átok. Még Charsi, a kovács munkahelye is csak egy egyszerû tûzhely a domb kikövezett oldalában, a fegyvereket pedig egyszerûen a falnak támasztják. A mostoha körülmények ellenére a kereskedelem nem szûnt meg teljesen. Gheed, a karaván egyik kereskedõje és Akara, a csavargó papnõ is foglalkozik kereskedelmi ügyletekkel, így szükséges felszerelést tõlük vételezhetik az errefelé járók. Az egyetlen nagyobb épület egy kis fából készült erõdítmény.
A táborban található még egy teleport is, amely egyelõre mûködésképtelen és bizonyos mágikus segédletre lesz szüksége annak, aki az elkövetkezendõkben használni is akarja

N P C - k
ár itt az elsõ fejezetben is többel találkozhatunk, mint a jó öreg Diabloban, és ezek jelentõs része nõ. Charsi, a kovács lesz felelõs kezdeti fegyverzetünkért és annak jó állapotban tartásáért. Varázslatokban a csavargó papnõ Akara jeleskedik, Kashya a csavargók kapitánya pedig ellát minket feladatokkal, és vezeti kis csapatát.
A karaván személyzete is ide tartozik, például Gheed a kereskedõ, aki rengeteg hasznos dolgot ad el neked (ha meg tudod fizetni). Ezenkívül Warriv a karaván vezetõje, aki elvisz majd innen Andariel bukása után, illetve Cain a Horadrim Elder, akit egy korai küldetés során neked kell megmentened. Ezután Õ fogja azonosítani az általad összeszedett mágikus tárgyakat ingyen.
A csavargók közül lehet majd segítõket felbérelni, hogy oldaladon harcoljanak a mélységekben.