Game Karakterek Vilagok Szintek Horadic
Cube Download © by BadStyle | All rights reserved, 2003 ! |
Act 1
(Rouge Encampment)
Elso küldetés (Den of evil):
Miután elkezdodik a játék Warriv a kereskedo jön
oda hozzánk, bemutatkozik és közli beszéljünk
Akarával.
Akara adja az elso küldetést: szörnyek gyülekeznek
a közelbenés el akarják foglalni a tábort. A gyülekezohely
a Den of Evil barlang, Blood Moor területén. A küldetés
akkor van teljesítve ha minden szörnyet kiírtunk a barlangban.
Ha megcsináltuk amit kell térjünk vissza a táborba
és beszéljünk újra Akara-val, o hálából
+1 skill point-ot ad.
Második küldetés (Sister's burial grounds):
Ezt a feladatot Kashya adja közvetlenül az elozo teljesítése után. A dolog dióhéjban: az egyik legjobb íjász, Blood Raven átállt a sötétség oldalára és most a novérek osi emetkezohelyén feltámasztja a holtakat, így szentségtelenítve meg azt. Tehát ideje, hogy ot is elföldelje valaki. A Burial Grounds helyszínen találhatjuk meg, ami Cold Plains-bol nyílik. Miután megöljük ot térjünk vissza Kashya-hoz és egy íjász csatlakozik hozzánk.
Harmadik küldetés (The search for Cain):
Most kezdodnek az igazi bonyodalmak, eddig minden egyszeruen ment, legalább
is ha azt nézzük minden egy helyen volt a küldetés végrehajtásához.
Ezt is akkor kapjuk meg, amikor befejezzük az elozot. Akara félrehív
minket és közli a baj nagyobb és veszélyesebb, mint
hitte volna. Persze valaki segíthetne nekünk, mégpedig Cain
aki eddig is sokat tett azért, hogy megmentse az emberiséget a
gonosztól. Tristram, ahol lakott most a pokol befolyása alá
került, vagyis gközelíthetetlen a számunkra. Eloször
menjünk Stony Field-be innen a barlangon át Dark Wood-ba, végül
keressük meg a Tree of Inifus-t. Egy nagy fa, amit egy igen eros uniqe
szörny védelmez. Hell nehézségi szinten különösen
veszélyes. A fára kattintva kiesik belole egy tekercs, ezt vigyük
vissza Akarához. O megfejti az írást,
egy útmutató térkapuk rúnakövekkel történo
megnyitásához. A rúnakövek valójában
nagy sziklák, amiket Stony Field-ben láttunk. Most ha oda megyünk
és legyozzük az orzoit (uniqe szörny), akkor a tekercsre kattintva
(Bal gomb), megjelenik a kövek aktiválásának sorrendje.
Na ez húzós lesz. Hellen ne is nagyon vacakoljunk, megérintve
a köveket térkapu nyílik Tristram-ba és irány
a fotér ahol Cain egy ketrecben raboskodik. Kattints rá o kiszabadul,
majd elmenekül saját Town Portal varázslatán.
Mivel a küldetés nem szól azt itt tanyázó szörnyek
likvidálásáról (az élohalott Griswold-ra
gondolok), ezért
nem is kötelezo veszodni velük. Persze egy igazi hos nem gondolkozik
ezen, hanem lemészárolja a démonok hordáít.
Vissza a városba ahol Cain hálából mindig ingyen
azonosítja be a tárgyainkat, Akara pedig egy véletlen szeruen
generált gyurut ad ajándékba.
Negyedik küldetés (The fogotten tower):
Stony Field-ben található könyv (The moldy tome) adja e
küldetést. Black Marsh-ba kell mennünk és egy lejárót
kell keresnünk. Ez egy romos épületben van, valahol
ezen a pályán. Az utolsó szintjén megtaláljuk
a torony úrnojét (Countess), aki szépsége és
fiatalsága megorzésére száz hajadon vérében
fürdozött egykor. Most ideje felvilágosítani menyire
helytelenítjük a tettét. Miután kilehelte a lelkét
akár fel is vehetjük a megérdemelt jutalmunkat, azaz az úrno
kincseit.
Ötödik küldetés (Tools of the trade):
A negyedik küldetés után Charsi a kovácslány elpanaszolja, a monostorban maradt a varázskalapácsa (Horadric Malus). Black Marsh, Tamatoe Highlands, Monastery Gates és Barracks az útvonalunk. Itt találjuk az elozo kovácsmuhelyét megbízónknak, valamint egy rakás keménykötésu szörnyet. Itt a szerszámtartó állványra klikkelve (bal gomb), leesik a kalapács. Ezt jutassuk vissza Charsi-hoz és jutalmunkként egyszer egy tárgyat (kivétel a magic, uniqe, socketed, set és rare) véletlenszeru mágikus tulajdonságokkal ruház fel. A tárgy annál jobb minél magasabb a tapasztalati szintünk, valamint lehetoleg elit legyen. Nem szükséges ezt a lehetoséget kiloni, néküle is tovább megy a történet.
Hatodik küldetés (Sisters to the slaughter):
Ha az elozokkel megvagyunk, Cain megosztja velünk félelmét ki is lehet az álruhás vándor. Na mármost Diablo-t utól kéne érnünk, de a karaván (Warriv) nem tud át kelni a keleti átjárón, mert a monostort Andariel a démonkirályno orzi. Ráadásként a novérek csak akkor tudják vissza foglalni a monostorukat, ha legyozzük ot. A monostor épületének legmélyebb pincéjében találjuk (jó kis bunyó lesz), nem árt felkészülni rá. Eloször a termeket tisztítsuk meg. Andariel egyedül is nagy falat, ne adjunk neki elonyöket. Ha megöltük menjünk vissza a táborba és beszéljünk Warriv-val, irány a következo helyszín (go east).
Act 2
(Lut Gholen)
Elso küldetés (Radament's lair):
Beszéljünk Atma-val, aki elmondja a város alatt szörny
lakozik és éjjelente a derék polgárokkal táplálkozik.
A városban két lejáró is van a csatornába,
menjünk tehát le majd az utolsó szintjén megtaláljuk
a szörnyet (Radament). Kemény ellenfél, mert feltámasztja
az összes éloholttat aki csak a hatókörén belül
van. Nem árt ha elcsaljuk a csontvázakat és zombikat és
messze tole szépen leütjük oket. Lesznek közöttük
varázslók is, nem árt ezzel vigyázni. Ha végeztünk
vele találunk egy könyvet és egy tekercset.
A könyv +1 skill point-ot ad ha elolvassuk (bal gomb). Atma hálából
beszél a város kereskedoivel, ok pedig olcsóban adják
el nekünk a tárgyaikat.
Második küldetés (Horadric staff):
Összetett küldetés, több részbol ál. Cain
miután megmutatjuk neki a tekercset, amit az elozo küldetébol
szereztünk. Elmesél egy történetet Tal Rasha és
Baal foszereplésével. Na most ahhoz hogy kinyissuk Tal Rasha sírját
kelleni fog a mágusok botja (Horadric staff). Csak hogy ezt széttörték
két darabra és ahhoz, hogy összerakjuk kell a mágikus
kocka (Horadric cube). Ez a kocka a játék legjobb tárgya,
megtaláljuk a Dry Hills-ben található
Halls of the Dead kriptában az utolsó szinten. Ezt egyébként
csak egyszer kell megszerezni a játék folyamán, onnantól
minden nehézségi szinten már nálunk lesz. A bot
rúdja a
Far Oasis alatti Magotts Lair-nek a legmélyén van, sok bogár
védi és hell nehézségen igazán kihívás
a dolog.
A bot második fele a Claw Viper-ek templomának mélyén
található. Ha mind a két fele megvan akkor a dobozba rakva
(transmute gomb) össze illesztheto. A küldetés akkor lesz kész
ha Tal Rasha sírjában a tartóba helyezzük és
megnyitjuk vele a sírkamráját.
Harmadik küldetés (Tainted Sun):
Ez összefügg az elozovel, mert ahogy belépünk Lost City-be
különös sötétségbe borul a sivatag. Drognan-nel
beszélve megtudjuk, sajnos a sivatag félelmetes szörnyei
a Claw Viper-ek keze van a dologban. Templomukban az utolsó szinten van
egy oltár (meg egy eros uniqe szörny), amit megérintve (jobb
gomb) kiesik belole a bot másik fele, egy amulett. Ezután a nap
újra felragyog a sivatag egén. Drognan pedig köszöni
segítségünket és Jehryn-hez irányít
minket.
Nwgyedik küldetés (Arcane Sanctuary):
Jehryn-nek problémája van és nem is kicsi, amikor a városban szükség állapotot hirdetet a helyi hárem tagjai menedéket kértek nála. Balszerencséjükre a palotát egy mágikus repedésen át démonok özönlik el. Az orség oroszlánként küzd, de alulmarad a lányok pedig a démonok perverz gyilkolási vágyának áldozatául estek. Nekünk kéne bezárni a démonokat és megtalálni honnan jöttek. A palota pincéjének mélyén egy kaput találunk, ezt megnyítva beléphetünk a következo helyszínre Arcane Sanctuary-ba.
Ötödik küldetés (The summoner):
Arcane Sanctuary-ban a démonok mind, egy elátkozott varázslónak (The summoner) a parancsának engedelmeskedtek. A baj csupán annyi vele, hogy már nem o parancsol szolgáinak hanem fordítva. Elpusztításával teljesítjük ezt a küldetést is.
Hatodik küldetés (The seven tombs):
Az elozo küldetés végrehajtásakor találunk egy könyvet, mit elolvasva megtudjuk Tal Rasha sírjának jelét. Ugyanis hat hamis sír is van, ezek a sírrablók megtévesztésére készültek, minden síron egy jellel. A könyvnél találunk a varázsló halála után egy piros térkaput. Ez vezet minket a sírokhoz, ha megtaláltuk az igazi sír jelét, lépjünk be bátran. Felfedezve a helyszínt megtaláljuk a második küldetéshez kello tartót. Kinyitva a sírkamrát tapasztaljuk Diablo és Baal már messze járnak, nekünk meg itt hagyták egyik kis kedvencüket. O Duriel az itteni foszörny, kemény dió fökleg a lassító aurája miatt. Megölve tovább léphetünk Tyrael arkangyalhoz aki elmondja merre keressük a szökevényeket. Vissza a városba beszéljünk elobb Jehryn-nel, majd a dokknál Meshif-fel. Mos már mehetünk a következo városba Kurast-ba.
Act 3
(Kurast Docks)
Elso küldetés (The Golden Bird):
Ez a legegyszerubb küldetésünk, mert szinte alig kell mászkálni vele. Ha kimegyünk a városból (Spider Forrest-ben) keresünk egy uniqe szörnyet. Legyozésekor egy kis szobrot (Jade Figurine-t) hagy maga után. Vigyük Cain-hez, aki Meshif-hez irányít. Neki kel-lene a szobor és becseréli egy másikra. Irány ismét Cain, majd Alkor. O add nekünk egy palack varázsitalt +20 life.
Második küldetés (Blade of old religion):
A kikötötot védo varázsjelek gyengülnek, mivel
a gonoszság, ami a dzsungelbol árad, már túl nagy
hatalmú, ehhez a varázslathoz. Megoldás csak egy van vissza
kell szerezni
a szent pengét (Gibbinn-t). A Flayer Dzsungel-ben található
egy benszülött faluban. Miután megszerezzük vigyük
egyenesen Ormus-hoz. Jutalmul egy véletlenszeruen generált gyurut
kapunk.
Harmadik küldetés (Khalim's will):
Újabb összetett küldetés és ráadásként
tejesítéséhez szinte mindent be kell járnunk itt.
Cain adja e küldetést. Khalim,
a fény vallásának fopapja volt az egyetlen ki nem került
Mephisto befolyása alá. A többi pap, ezért megölte
ot és darabjait szétszórta a dzsungeben. Így került
Zakarum
a démonoktól megszállt papok kezébe. A hármak
legyozéséhez kelleni fog egy fegyver (Khalim's will), az o testrészeibol
és fegyverébol. Ezek beszerzése ezeken a helyeken történik:Szem
(Khakim's eye) Spider Forrest egyik barlangjában. Agy (Khalim's brain)
Flayer Dzsungel-ben lévo lejárat (a Gibbinn mellett). Szív
(Khalim's heart) Upper Kurast csatornájának legmélyén.
Buzogány (Khalim's fail) Travincal-ban az egyik tanácstagnál.
Megjegyezném mindegyik tárgyat kemény szörnyek orzik,
készüljünk hát fel rájuk. Miután megvannak
a komponensek kocka (Horadric Cube) és transmute gomb.
Negyedik küldetés (Lame Essen's tome):
Alkor adja mihelyst elérjük Kurast városának belso kerületeit. Valahol a városban van hat templom és egyben egy könyv (Lame Essen's tome). A templom (Ruined temple) megtalálása egy kis idobe kerülhet, mert minden játékban máshol van. A könyvet Alkorhoz kell eljuttatni és kétszer beszélni vele. Jutalmunk +5 stat. point.
Ötödik küldetés (Blockened temple):
Travincal-ba érve kapjuk meg. Nem kell sokat mászkálni, itt helyben ki kell nyírni a tanácsot és követoit. Akik a város központi épületében és környékén lebzselnek Ez nagyon nehéz lehet nightmare, vagy hell szinten mivel több uniqe is van közöttük.
Hatodik küldetés (The Guardyan):
Az elozo küldetés helyén le kell darálni a kotyvasztott
fegyverrel egy varázsgömböt, ami utat nyit Mephisto-hoz (Durance
of hate 3). A legutolsó szinten ot kell megölnünk
és a térkapuhoz lépve a vérbol kiemelkedo csonthídon
átkellni, majd be a kapuba. Na most jön a java...
Act 4
(Hell)
Elso küldetés (The fallen angel):
Tyrael adja és könnyu is lesz. Irány a Plains of Despair ahol egy démonborbe börtönzött angyal Izual (nem) várja a szabadulását. Mivel ellenáll üssük csak le és láss csodát sok piszkos dolog derül ki róla. Vissza a megbízónkhoz +2 skill point-unkat felvenni.
Második küldetés (Hell's forge):
Még Mephisto lélekköve, amit legyozésekor kaptunk
elpusztításra vár. Irány a River of Flame, ahol
megtalálhatjátok a kovácsot és a kalapácsát
meg az üllot.
A kovács likvidálása után (jó nagy mészárlás
lesz) tegyük
a követ az üllore, majd törjük szét a kalapáccsal.
Harmadik küldetés (Terror's end):
Caos Sanctuary-ba kell menni és ez most igazi terror lesz.
A varázsló csontvázak a játék legerosebb
lényei, csoportban támadva Diablo-nál is erosebbek. Van
öt pecsét a pálya végén, ami három csoport
uniqe szörnyet hív elo. Sok szerencsét, mert az most kelleni
fogg. Ha legyöztük a terror urát és van küldetéslemezünk
akkor Tyrael portált nyit az utolsó felvonásba...
Act 5
(Harrogath)
Elso küldetés (Stop the siege):
Amikor a pokolban jártunk sem volt ilyen szörnyu a helyzet a földön.
Baal kis kedvencei éppen a város porrá rombolásába
temetkeznek amikor megérkezünk. Larzuk a kovács az egyetlen
aki egy jó szót szól hozzánk itt. O adja ezt a küldetést,
mert a védok már nem tudják egyedül feltartoztatni
a démoni áradatott. A többi városlakó pedig
nem igazán bízik meg bennünk. Ráadásul az ostrom
miatt sokkal drágább minden, köszönhetoen szukös
készleteiknek. Az ostrom foleg egy szörnyetegnek az életétol
függ, aki vaskézzel hajtja a falakra szolgáit. A neve Shenk
the Overseer és a Bloody foothills terület végében
található. Halála után csökkenek az árak
és a kovács jutalmul ad egy foglalatott valamelyik tárgyunkba.
Második küldetés (Rescue on Mount Arreat):
Bár az ostrom átmenetileg szünetel sok harcos esett az ellenség kezére. Qual-Kehk a katonai parancsnok megkér minket szabadítsuk ki harcosaít a fogságból. A foglyokat három nagy faketrecben orzik Frigid Highlands-ben, ha a ketrecre kattintasz az kinyílik és a benne lévok térkapunk menekülnek el. A jutalom három runa és egy új opció a megbízonknál, amivel barbár társat fogadhatunk fel.
Harmadik küldetés (Prison of Ice):
Anya az ifjú alkimista no eltunt vele együtt az a féreg
Nihlathak is. Az emberek árulásra gyanakszanak, legalábbis
Malah
a gyógyítója ennek a szent városnak. Ezért
megbíz minket felkutatásával, mintha nem lenne elég
bajunk most egy darabig szünetel a gamble opció is az öreg
eltunésével. Mindegy már az elején nem tetszet a
modora. Anya-t Frozen River-nél találjuk meg, félig jégbe
fagyva. Vissza kel menni a városba és beszélni a gyógyítóval,
mert o talán tudja mit kéne tenni ilyen esetben. Kapunk tole egy
varázs löttyöt ezzel lekezelve szegény lányt
kiolvad. Innentol kezdve nála lehet gamble-ezni, valamint egy kaszt függo
rare tárgyat ad, míg Malah-tól kapunk +10% resist all tekercset.
Negyedik küldetés (Betrayal of Harrogath):
A frissen megmentett leányzó adja ezt a szívemnek igen
kedves küldetést. Lényege Nihlathak elárulta népét
és Baal kezére akar játszani egy ereklyét, amivel
belépést nyerhet
a szent hegybe, anélkül hogy a hegy orzoivel ki kellene állnia.
(Mindig is iszonyatosan utáltam a nyavalygását ez nekem
nem munka hanem szórakozás volt.) Mivel kapunk extra térkaput
a szentélyébe (ami már nem annyira szent, mint kellene),
ezért nem kell sokat utazgatni. Ha bejárjuk a helyszint a legalsó
szintjén vár ránk ez a vén halálmadár,
de figyelem nem lebecsülendo ellenfél. Varázslata hatalmasakat
sebez és igencsak megviseli életeronket. Leverése esetén
jutalmul Anya személyünkrol nevezi el egyik tárgyunkat.
Ötödik küldetés (Rite of Passage):
Mivel az ereklye Baal-hez került jó lesz sietnünk, különben
világunkat elmossa a végtelen gonoszság és szolgái.
Folytatnunk kell a jeges barlangokban utunkat míg el
nem érjük az Arreat Summit-et. Itt három osi barbárt
kell legyozni és piszok nehéz is lehet a dolgunk. Azonban van
egy menekülési lehetoség, ha térkaput nyitunk a három
or
visszatér szobor alakba és regenerálódik. Sajnos
ezt mindenképpen teljesítened kell a hegybe való belépéshez.
Hatodik küldetés (Eve of Destruction):
A hegy legalján Baal maga vár reánk és most már nincs visszaút, a buneiért pusztulnia kell. Elotte azonban öt szörny hordát idéz ellenünk (az utolsó a játék legnehezebb küzdelmei közé tartozik), majd egy másik helyszínre menekül itt lecsapunk rá és lemészároljuk. Nincs kegyelem a végén úgy is o a leggyengébb láncszem. (Bár sajnos o igencsak nehezen akar elszakadni, csápokat és hasonmásokat idéz ellenünk és jó kis varázslatokkal dobálódzik.) Miután kilehelte a lelkét Tyrael jelenik meg és az élette árán megmenti Sanctuary földjét velünk egyetemben.
THE END
NOrmal, nightmare, HELL, ez az jelenti hogy 3 nehezsegi szint van, es mindegyiknek
vegig lehet jatszani az 5 palyat, es kozben 1 - tol 99 -ig lephetunk szinteket,
ehh ; )))